شعارنویسی مردم لبنان بر دیوار حایل مرزی؛ مشكل جدید صهیونیست ها
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار ایرنا از جنوب لبنان، رژیم صهیونیستی كه اخیرا دیوار فاصلی میان سرزمین های اشغالی و منطقه 'بوابة فاطمه' لبنان احداث كرده، در حال انجام تدابیر امنیتی شدیدتری در این خصوص است.

علاوه بر اینكه بر روی این دیوار كه سیم های خاردار انبوهی كار گذاشته شد، در داخل این دیوار نیز سنسورهای الكترونیكی زیادی كه نسبت به لرزش و ارتعاشات حساسیت دارند، نصب شده است.

دلیل كار گذاشتن این حسگرها اقدام برخی اهالی منطقه به نوشتن شعارهایی مانند 'به فلسطین باز خواهیم گشت'، 'با قدرت پیروز شده و فلسطین را آزاد می كنیم'، 'خواستار زندگی شرافتمندانه و جنگ با دشمن بدون هیچ سازشی هستیم' و 'ملت خواستار اسقاط اسراییل است' بر روی این دیوار نوساز عنوان شده چرا كه اینگونه تحركات باعث نگرانی رژیم صهیونیستی شده است.

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل 'یونیفل' با حضور در منطقه سعی در ممانعت از نوشتن اینگونه شعارها از سوی مردم دارند، و صهیونیست ها نیز علاوه بر كارگذاشتن این سنسورها، با دوربین مراقب هستند كه كسی به دیوار حایل نزدیك نشود.

از دیگر سو 'ادم سوزمان' فرمانده منطقه مركزی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام كرده است كه در صورت بروز جنگی جدید، تمام ساكنان 'تل آویو'پایتخت و دیگر شهرهای این رژیم را تخلیه و به مناطق امن منتقل خواهند شد تا از موشك های حزب الله در امان باشند.

وی كه روز چهارشنبه با رسانه های صهیونیستی گفتگو می كرد، با پیش بینی اینكه در جنگ آتی صدها موشك به تل آویو و شهرهای نزدیك به آن برخورد می كند، گفت: این حمله های موشكی صدها كشته در بین اسراییلی ها خواهد داشت و در آن شرایط در تل آویو مردم حتی آرامش نوشیدن یك قهوه ساده را نیز نخواهند داشت.

سوزمان با تاكید بر اینكه هم اكنون همه صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی در معرض تهدید قرار دارند، گفت: اسراییل نمی تواند به هیچ نظام پدافندی اطمینان كامل داشته باشد و ضعف هایی در آمادگی برای جنگ آتی وجود دارد.

از سوی دیگر روابط عمومی ارتش لبنان طی صدور بیانیه ای خبر داد كه روز گذشته 6 فروند جنگنده رژیم صهیونیستی از فراز منطقه 'كفركلا' در نزدیكی بوابة فاطمه وارد لبنان شده و به گشت زنی بر فراز این مناطق پرداختند و سپس از سمت منطقه 'ناقوره' به فلسطین اشغالی بازگشتند.

خاورم*2024**1030**1423





:: برچسب‌ها: ابرها , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: